APA:
کپیشادجو، نرگس، ساروخانی، باقر، و نوابخش، مهرداد. (1398). بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 11(3 )، 55-64. SID. https://sid.ir/paper/231973/fa
Vancouver:
کپیشادجو نرگس، ساروخانی باقر، نوابخش مهرداد. بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1398؛11(3 ):55-64. Available from: https://sid.ir/paper/231973/fa
IEEE:
کپینرگس شادجو، باقر ساروخانی، و مهرداد نوابخش، “بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 11، no. 3 ، pp. 55–64، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/231973/fa