مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,132
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

991
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 158

چکیده

 با رشد و توسعه فناوری اطلاعات و فراگیر شدن استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر همه جنبه های زندگی, ماهیت کسب و کارها نیز در حال دگرگون شدن هستند. در این میان خرده فروشی اینترنتی نیز به عنوان یک شیوه نوین توزیع کالاها درآمده و فروشگاه های اینترنتی رفته رفته جایگاه خود را در سیستم توزیع پیدا می کنند. لذا بررسی جنبه های مختلف بازاریابی و مدیریت در آن ها مورد توجه محققان و اندیشمندان قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر عوامل پیش از خرید و پس از خرید, بر قصد خرید مجدد از فروشگاه های اینترنتی با در نظر گرفتن چارجوب اس-او-آر است. روش تحقیق حاضر از نوع مدل سازی معادلات ساختاری بود جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانشجویان واحد علوم و تحقیقات که سابقه خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا داشتند, بود که تعداد 273 نفر از آنها از طریق غیر احتمالی در دسترس, به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. تحلیل داده ها نشان داد که شهرت برند, طراحی وب سایت, حریم خصوصی/امنیت, خدمات مشتری, سفارشی سازی, منافع برند, تحویل کالا, گارانتی از طریق اعتماد برند و قصد خرید مجدد مشتریان تأثیر مثبت دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رهنما قره خان بیگلو، افشین، حمدی، کریم، سعیدنیا، حمیدرضا، و ایران نژادپاریزی، مهدی. (1398). توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 11(3 )، 145-158. SID. https://sid.ir/paper/231981/fa

    Vancouver: کپی

    رهنما قره خان بیگلو افشین، حمدی کریم، سعیدنیا حمیدرضا، ایران نژادپاریزی مهدی. توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید. مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1398؛11(3 ):145-158. Available from: https://sid.ir/paper/231981/fa

    IEEE: کپی

    افشین رهنما قره خان بیگلو، کریم حمدی، حمیدرضا سعیدنیا، و مهدی ایران نژادپاریزی، “توسعه الگوی اجتماعی رفتار خرید مجدد آنلاین با در نظر گرفتن نقش عوامل پیش از خرید و پس از خرید،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 11، no. 3 ، pp. 145–158، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/231981/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button