مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

918
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

597
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 42

چکیده

 مقدمه:تبلیغات شفاهی به منبع اطلاعاتی مهم و تاثیرگذاری بر نگرش ها و رفتار خرید مصرف کننده بدل شده است. تبلیغات شفاهی در صنایع خدماتی از اهمیت خاصی برخوردار است چون محصولات ناملموس را نمی توان قبل از مصرف آنها به راحتی ارزیابی کرد. لذا مطالعه حاضر با هدف تعیین عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد انجام شده است.روش پژوهش: این پژوهش از نوع توصیفی تحلیلی است که به صورت مقطعی در نیمه اول سال 1393 انجام شده است. جامعه پژوهش شامل 2650 زوج های نابارور مراجعه کننده به مرکز ناباروری شهر یزد می باشد که از بین آنها تعداد 140 نمونه به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید. جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه انجام گرفت. پس از وارد کردن داده ها در نرم افزار SPSS نسخه 16, برای تجزیه و تحلیل داده ها در بخش تعیین تاثیر عوامل پیش بینی کننده از آزمون های تحلیل رگرسیون و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید.یافته ها: یافته های پژوهش نشان می دهد که رضایت, وفاداری, کیفیت خدمات و اعتماد از عوامل موثر بر شکل گیری تبلیغات شفاهی در مرکز ناباروری شهر یزد می باشد (P<0.05 و b=0.211).نتیجه گیری: با تمرکز بر بهبود کیفیت خدمات و ارائه آنها با قیمت های مناسب و رقابتی به مراجعه کنندگان و ارائه امکانات و خدماتی مانند تخصیص فضای بزرگ تر وکارآمدتر و استفاده از تجهیزات و امکانات با کیفیت, می توان رضایت آنها از خدمات دریافتی و ارزش ادراک شده را افزایش داد و با فراهم آوردن خدمات وعده داده شده به مشتریان و به خدمت گرفتن کارکنانی که به بهترین نحو خواسته های مشتریان را تامین کنند, منجر به شکل گیری اعتماد نسبت به مرکز گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنجبرعزت آبادی، محمد، ایوگی، مهناز، دهقانی تفتی، عارفه، و باقیان، نجمه. (1394). عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 6(3 (پیاپی 17))، 35-42. SID. https://sid.ir/paper/232414/fa

    Vancouver: کپی

    رنجبرعزت آبادی محمد، ایوگی مهناز، دهقانی تفتی عارفه، باقیان نجمه. عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1394؛6(3 (پیاپی 17)):35-42. Available from: https://sid.ir/paper/232414/fa

    IEEE: کپی

    محمد رنجبرعزت آبادی، مهناز ایوگی، عارفه دهقانی تفتی، و نجمه باقیان، “عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 6، no. 3 (پیاپی 17)، pp. 35–42، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232414/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button