APA:
کپیسردار، سهیلا. (1396). مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه های شهر تهران). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 8(1 (پیاپی 23))، 37-45. SID. https://sid.ir/paper/232422/fa
Vancouver:
کپیسردار سهیلا. مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه های شهر تهران). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1396؛8(1 (پیاپی 23)):37-45. Available from: https://sid.ir/paper/232422/fa
IEEE:
کپیسهیلا سردار، “مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه های شهر تهران)،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 23)، pp. 37–45، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232422/fa