Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,816
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

541
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رضایتمندی بیماران از نحوه ارایه خدمات سرپایی در درمانگاه های غدد درون ریز متابولیسم مرکز آموزشی- درمانی فیروزگر

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 74

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 اهمیت کیفیت در ارایه خدمات بهداشتی، به تازگی مورد توجه بسیار قرار گرفته است. یکی از نشانه های کلیدی کیفیت در خدمات بهداشتی، رضایت بیماران است. ارزیابی کیفیت خدمات و رضایت بیماران دو موضوع کاملا وابسته و مرتبط هستند، زیرا کیفیت خدمات است که نظر بیماران و میزان رضایت آنها را تعیین می کند. میزان رضایت بیماران، وابستگی نزدیکی به سطح انتظارات آنها دارد و اگر خدمات ارایه شده بیشتر از انتظار بیمار باشد، مسلما سطح رضایت افزایش می یابد. در صورتی که اگر انتظار از خدمات، بالاتر از سطح واقعی خدمات باشد نارضایتی به وجود خواهد آمد. در واقع بررسی میزان رضایت بیماران فواید و نتایج متعددی دارد، بیمار احساس می کند نیازها و انتظاراتش مورد توجه قرار گرفته است و نیز زمینه ای برای تشخیص نقاط قوت، ضعف و مشکلات قابل رفع فراهم می کند تا ارایه کننده خدمات بتواند همچنان به عنوان رقیب در حیطه خدمات بهداشتی باقی بماند. در مجموع باید گفت اندازه گیری سطح رضایت بیماران، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و رشد خدمات بهداشتی دارد. با توجه به اهمیت موضوع رضایتمندی، این مطالعه طراحی گردید تا میزان رضایت بیماران از خدمات ارایه شده در درمانگاه های غدد و متابولیسم بیمارستان فیروزگر بررسی گردد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خمسه، محمدابراهیم، عقیلی، رخساره سادات، برادران مقدم، حمیدرضا، و عربی، اکرم. (1385). رضایتمندی بیماران از نحوه ارایه خدمات سرپایی در درمانگاه های غدد درون ریز متابولیسم مرکز آموزشی- درمانی فیروزگر. پایش، 6(1)، 71-74. SID. https://sid.ir/paper/23269/fa

    Vancouver: کپی

    خمسه محمدابراهیم، عقیلی رخساره سادات، برادران مقدم حمیدرضا، عربی اکرم. رضایتمندی بیماران از نحوه ارایه خدمات سرپایی در درمانگاه های غدد درون ریز متابولیسم مرکز آموزشی- درمانی فیروزگر. پایش[Internet]. 1385؛6(1):71-74. Available from: https://sid.ir/paper/23269/fa

    IEEE: کپی

    محمدابراهیم خمسه، رخساره سادات عقیلی، حمیدرضا برادران مقدم، و اکرم عربی، “رضایتمندی بیماران از نحوه ارایه خدمات سرپایی در درمانگاه های غدد درون ریز متابولیسم مرکز آموزشی- درمانی فیروزگر،” پایش، vol. 6، no. 1، pp. 71–74، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/23269/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا