APA:
کپیقادری، حسین، قدیری، فرهاد، و بهرام، عباس. (1397). اثر دو رویکرد معلم محور و کودک محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک شدة دختران دبستانی. رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(31 )، 39-52. SID. https://sid.ir/paper/232953/fa
Vancouver:
کپیقادری حسین، قدیری فرهاد، بهرام عباس. اثر دو رویکرد معلم محور و کودک محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک شدة دختران دبستانی. رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(31 ):39-52. Available from: https://sid.ir/paper/232953/fa
IEEE:
کپیحسین قادری، فرهاد قدیری، و عباس بهرام، “اثر دو رویکرد معلم محور و کودک محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک شدة دختران دبستانی،” رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 31 ، pp. 39–52، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/232953/fa