APA:
کپیتجاری، فرشاد، فراهانی، ابوالفضل، و زارع، سعید. (1391). آزمون مدل مفهومی وفاداری گردشگران در رویدادهای ورزشی استان آذربایجان شرقی: مورد کاربردی برای تدوین استراتژی های بازاریابی ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 4(13)، 137-156. SID. https://sid.ir/paper/234414/fa
Vancouver:
کپیتجاری فرشاد، فراهانی ابوالفضل، زارع سعید. آزمون مدل مفهومی وفاداری گردشگران در رویدادهای ورزشی استان آذربایجان شرقی: مورد کاربردی برای تدوین استراتژی های بازاریابی ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1391؛4(13):137-156. Available from: https://sid.ir/paper/234414/fa
IEEE:
کپیفرشاد تجاری، ابوالفضل فراهانی، و سعید زارع، “آزمون مدل مفهومی وفاداری گردشگران در رویدادهای ورزشی استان آذربایجان شرقی: مورد کاربردی برای تدوین استراتژی های بازاریابی ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 4، no. 13، pp. 137–156، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234414/fa