APA:
کپیعظمی، محمدکاظم، و محمدی، سردار. (1397). اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(48 )، 215-242. SID. https://sid.ir/paper/234444/fa
Vancouver:
کپیعظمی محمدکاظم، محمدی سردار. اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(48 ):215-242. Available from: https://sid.ir/paper/234444/fa
IEEE:
کپیمحمدکاظم عظمی، و سردار محمدی، “اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 48 ، pp. 215–242، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234444/fa