APA:
کپیرستگاری، مهدی، امیرحسینی، سیداحسان، و ترک فر، احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی های برند. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 9(46 )، 125-140. SID. https://sid.ir/paper/234471/fa
Vancouver:
کپیرستگاری مهدی، امیرحسینی سیداحسان، ترک فر احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی های برند. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1396؛9(46 ):125-140. Available from: https://sid.ir/paper/234471/fa
IEEE:
کپیمهدی رستگاری، سیداحسان امیرحسینی، و احمد ترک فر، “توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی های برند،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 9، no. 46 ، pp. 125–140، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234471/fa