APA:
کپیآزادی، رسول، و جوانی، وجیهه. (1397). اثر مسئولیت پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(51 )، 247-266. SID. https://sid.ir/paper/234499/fa
Vancouver:
کپیآزادی رسول، جوانی وجیهه. اثر مسئولیت پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(51 ):247-266. Available from: https://sid.ir/paper/234499/fa
IEEE:
کپیرسول آزادی، و وجیهه جوانی، “اثر مسئولیت پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 51 ، pp. 247–266، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234499/fa