APA:
کپیکریمی، جواد، و بیرامی، لیلا. (1397). نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(52 )، 273-286. SID. https://sid.ir/paper/234534/fa
Vancouver:
کپیکریمی جواد، بیرامی لیلا. نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(52 ):273-286. Available from: https://sid.ir/paper/234534/fa
IEEE:
کپیجواد کریمی، و لیلا بیرامی، “نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 52 ، pp. 273–286، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234534/fa