APA:
کپیلطفی، بهروز، و رخشانی، فاطمه. (1392). ارتباط آگاهی و تهدید درک شده دانش آموزان با رفتار آنها در زمینه مصرف صبحانه و میان وعده در مدارس ابتدایی پسرانه. پایش، 13(1)، 61-71. SID. https://sid.ir/paper/23465/fa
Vancouver:
کپیلطفی بهروز، رخشانی فاطمه. ارتباط آگاهی و تهدید درک شده دانش آموزان با رفتار آنها در زمینه مصرف صبحانه و میان وعده در مدارس ابتدایی پسرانه. پایش[Internet]. 1392؛13(1):61-71. Available from: https://sid.ir/paper/23465/fa
IEEE:
کپیبهروز لطفی، و فاطمه رخشانی، “ارتباط آگاهی و تهدید درک شده دانش آموزان با رفتار آنها در زمینه مصرف صبحانه و میان وعده در مدارس ابتدایی پسرانه،” پایش، vol. 13، no. 1، pp. 61–71، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/23465/fa