APA:
کپیسبزمکان، لیلا، هزاوه ای، سیدمحمدمهدی، ربیعی، کتایون، جهانی هاشمی، حسن، و میرمحمدصادقی، سیدمحسن. (1387). تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر. پایش، 8(1)، 75-84. SID. https://sid.ir/paper/23495/fa
Vancouver:
کپیسبزمکان لیلا، هزاوه ای سیدمحمدمهدی، ربیعی کتایون، جهانی هاشمی حسن، میرمحمدصادقی سیدمحسن. تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر. پایش[Internet]. 1387؛8(1):75-84. Available from: https://sid.ir/paper/23495/fa
IEEE:
کپیلیلا سبزمکان، سیدمحمدمهدی هزاوه ای، کتایون ربیعی، حسن جهانی هاشمی، و سیدمحسن میرمحمدصادقی، “تاثیر مداخله آموزشی بر اساس الگوی (Predisposing, Reinforcing, Enabling Causes in Educational Diagnosis and Evaluation (PRECEDE بر افسردگی و کیفیت زندگی بیماران با عمل جراحی تعویض عروق کرونر،” پایش، vol. 8، no. 1، pp. 75–84، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/23495/fa