APA:
کپیخسروبیگی، هوشنگ. (1397). ارزیابی کارکرد محتوای الکترونیکی در آموزش تاریخ در دانشگاه گام اول برای شناسایی بایسته های نقد محتوای الکترونیکی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، 18(10 (پیاپی 62))، 65-88. SID. https://sid.ir/paper/235212/fa
Vancouver:
کپیخسروبیگی هوشنگ. ارزیابی کارکرد محتوای الکترونیکی در آموزش تاریخ در دانشگاه گام اول برای شناسایی بایسته های نقد محتوای الکترونیکی. پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی[Internet]. 1397؛18(10 (پیاپی 62)):65-88. Available from: https://sid.ir/paper/235212/fa
IEEE:
کپیهوشنگ خسروبیگی، “ارزیابی کارکرد محتوای الکترونیکی در آموزش تاریخ در دانشگاه گام اول برای شناسایی بایسته های نقد محتوای الکترونیکی،” پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی، vol. 18، no. 10 (پیاپی 62)، pp. 65–88، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/235212/fa