APA:
کپیمحمدی چابکی، رضا، سبحانی نژاد، مهدی، احمدآبادی آرانی، نجمه، و عسگری، زهره. (1397). تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری مدارس. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 15(2 (پیاپی 28) )، 87-100. SID. https://sid.ir/paper/236014/fa
Vancouver:
کپیمحمدی چابکی رضا، سبحانی نژاد مهدی، احمدآبادی آرانی نجمه، عسگری زهره. تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری مدارس. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1397؛15(2 (پیاپی 28) ):87-100. Available from: https://sid.ir/paper/236014/fa
IEEE:
کپیرضا محمدی چابکی، مهدی سبحانی نژاد، نجمه احمدآبادی آرانی، و زهره عسگری، “تبیین مبانی فلسفی روش تدریس سقراطی: راهبردی در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری مدارس،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 15، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 87–100، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236014/fa