APA:
کپیصفرعلی زاده، ملیحه، و ادیب، یوسف. (1394). تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 22 (دوره جدید)(6)، 83-96. SID. https://sid.ir/paper/236034/fa
Vancouver:
کپیصفرعلی زاده ملیحه، ادیب یوسف. تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(6):83-96. Available from: https://sid.ir/paper/236034/fa
IEEE:
کپیملیحه صفرعلی زاده، و یوسف ادیب، “تاثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 22 (دوره جدید)، no. 6، pp. 83–96، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236034/fa