APA:
کپینریمانی، محمد، و اصغری شربیانی، عباس. (1398). تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه ی ذهن و بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک). شناخت اجتماعی، 8(2 (پیاپی16) )، 37-54. SID. https://sid.ir/paper/237099/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، اصغری شربیانی عباس. تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه ی ذهن و بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک). شناخت اجتماعی[Internet]. 1398؛8(2 (پیاپی16) ):37-54. Available from: https://sid.ir/paper/237099/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، و عباس اصغری شربیانی، “تاثیر آموزش نظریه ی ذهن در ارتقاء نظریه ی ذهن و بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال ارتباط اجتماعی (پراگماتیک)،” شناخت اجتماعی، vol. 8، no. 2 (پیاپی16) ، pp. 37–54، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237099/fa