APA:
کپیصیف، محمدحسن. (1394). ارائه الگوی روابط علی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی. شناخت اجتماعی، 4(2 (پیاپی 8))، 7-21. SID. https://sid.ir/paper/237130/fa
Vancouver:
کپیصیف محمدحسن. ارائه الگوی روابط علی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی. شناخت اجتماعی[Internet]. 1394؛4(2 (پیاپی 8)):7-21. Available from: https://sid.ir/paper/237130/fa
IEEE:
کپیمحمدحسن صیف، “ارائه الگوی روابط علی جهت گیری هدف تحصیلی و درگیری شناختی: نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی،” شناخت اجتماعی، vol. 4، no. 2 (پیاپی 8)، pp. 7–21، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237130/fa