APA:
کپینریمانی، محمد، عباسی، مسلم، بگیان کوله مرز، محمدجواد، و رضایی فرد، اکبر. (1394). اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی, تکانشگری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، 5(2 (پیاپی 9) )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/237537/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، عباسی مسلم، بگیان کوله مرز محمدجواد، رضایی فرد اکبر. اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی, تکانشگری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 9) ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/237537/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، مسلم عباسی، محمدجواد بگیان کوله مرز، و اکبر رضایی فرد، “اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی, تکانشگری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی،” پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، vol. 5، no. 2 (پیاپی 9) ، pp. 1–21، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237537/fa