مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,173
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,092
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع 107 | صفحه پایان 120

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بیرامی، منصور، گل پرور، فرشته، و میرنسب، میرمحمود. (1394). تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، 5(1 (پیاپی 8) )، 107-120. SID. https://sid.ir/paper/237542/fa

    Vancouver: کپی

    بیرامی منصور، گل پرور فرشته، میرنسب میرمحمود. تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 8) ):107-120. Available from: https://sid.ir/paper/237542/fa

    IEEE: کپی

    منصور بیرامی، فرشته گل پرور، و میرمحمود میرنسب، “تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان : نقش میانجی گرایانه باورها و نگرش های معلمان درباره قلدری دانش آموزان،” پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، vol. 5، no. 1 (پیاپی 8) ، pp. 107–120، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237542/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button