APA:
کپیفریدونی، شاپور، مقدسی بروجنی، فاطمه، بحرینی بروجنی، مجید، موسوی، ستاره، و سپهری، کبری. (1391). تاثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، 2(2 (پیاپی 3))، 91-104. SID. https://sid.ir/paper/237557/fa
Vancouver:
کپیفریدونی شاپور، مقدسی بروجنی فاطمه، بحرینی بروجنی مجید، موسوی ستاره، سپهری کبری. تاثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر. پژوهش های علوم شناختی و رفتاری[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 3)):91-104. Available from: https://sid.ir/paper/237557/fa
IEEE:
کپیشاپور فریدونی، فاطمه مقدسی بروجنی، مجید بحرینی بروجنی، ستاره موسوی، و کبری سپهری، “تاثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر،” پژوهش های علوم شناختی و رفتاری، vol. 2، no. 2 (پیاپی 3)، pp. 91–104، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237557/fa