APA:
کپیصفرزاده، حسین، و محمودی، نافع. (1388). عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات فروش و پس از فروش در بنگاه های تولیدی (مورد پژوهی شرکت سایپا). مدیریت کسب و کار، 1(4)، 149-170. SID. https://sid.ir/paper/237794/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده حسین، محمودی نافع. عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات فروش و پس از فروش در بنگاه های تولیدی (مورد پژوهی شرکت سایپا). مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(4):149-170. Available from: https://sid.ir/paper/237794/fa
IEEE:
کپیحسین صفرزاده، و نافع محمودی، “عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات فروش و پس از فروش در بنگاه های تولیدی (مورد پژوهی شرکت سایپا)،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 4، pp. 149–170، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237794/fa