APA:
کپیعلی پور درویشی، زهرا، سعیدنیا، حمیدرضا، و نوری زاده قصری، عطیه. (1390). عوامل مشتری گرایی و مدیریت روابط مشتری و توانمندی برقراری ارتباط. مدیریت کسب و کار، 2(9)، 11-24. SID. https://sid.ir/paper/237809/fa
Vancouver:
کپیعلی پور درویشی زهرا، سعیدنیا حمیدرضا، نوری زاده قصری عطیه. عوامل مشتری گرایی و مدیریت روابط مشتری و توانمندی برقراری ارتباط. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛2(9):11-24. Available from: https://sid.ir/paper/237809/fa
IEEE:
کپیزهرا علی پور درویشی، حمیدرضا سعیدنیا، و عطیه نوری زاده قصری، “عوامل مشتری گرایی و مدیریت روابط مشتری و توانمندی برقراری ارتباط،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 9، pp. 11–24، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237809/fa