APA:
کپیصفرزاده، حسین، و امیدی، فرامرز. (1388). تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان. مدیریت کسب و کار، 1(2)، 111-135. SID. https://sid.ir/paper/237828/fa
Vancouver:
کپیصفرزاده حسین، امیدی فرامرز. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(2):111-135. Available from: https://sid.ir/paper/237828/fa
IEEE:
کپیحسین صفرزاده، و فرامرز امیدی، “تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 2، pp. 111–135، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237828/fa