مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,464
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 135

چکیده

 یکی از مفاهیم نسبتا جدید رفتار سازمانی, رفتار شهروندی سازمانی است. به دلیل تاثیر زیاد رفتار شهروندی سازمانی بر اثربخشی سازمان ها, در بیست سال اخیر این متغیر بسیار مورد توجه محققان قرار گرفته است.در سازمان های خدماتی, کارکنانی که با مشتری و ارباب رجوع ارتباط مستقیم دارند, معرف سازمان بوده و رفتارهای این کارکنان بر رضایتمندی مراجعان موثر است.در این پژوهش به بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان گمرک استان لرستان بر رضایت مندی مراجعان پرداخته شده است بدین منظور ابتدا با مطالعات منابع کتابخانه ای گسترده و با مراجعه به منابع, مقالات و مجلات علمی, سایت های اینترنتی و مقالات ارایه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی در دانشگاه تهران مهمترین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی استخراج گردید و مورد بررسی قرار گرفت. در این تحقیق, جامعه مورد تحقیق مراجعان گمرک استان لرستان بوده اند که رضایتمندی آنها از طریق پرسشنامه های (رفتار شهروندی سازمانی و رضایت مندی مراجعان) مورد بررسی قرار گرفته است. داده ها و اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش آماری, مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و نتایج حاصل از آن بیانگر این است که بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان گمرک استان لرستان و رضایتمندی مراجعان رابطه معنی دار و مستقیمی وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صفرزاده، حسین، و امیدی، فرامرز. (1388). تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان. مدیریت کسب و کار، 1(2)، 111-135. SID. https://sid.ir/paper/237828/fa

    Vancouver: کپی

    صفرزاده حسین، امیدی فرامرز. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(2):111-135. Available from: https://sid.ir/paper/237828/fa

    IEEE: کپی

    حسین صفرزاده، و فرامرز امیدی، “تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر رضایتمندی مراجعان،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 2، pp. 111–135، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237828/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button