APA:
کپیسعیدنیا، حمیدرضا، نزاکتی، حسین، و اشعری، رامین. (1388). شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی. مدیریت کسب و کار، 1(1)، 117-136. SID. https://sid.ir/paper/237867/fa
Vancouver:
کپیسعیدنیا حمیدرضا، نزاکتی حسین، اشعری رامین. شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(1):117-136. Available from: https://sid.ir/paper/237867/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا سعیدنیا، حسین نزاکتی، و رامین اشعری، “شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 1، pp. 117–136، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237867/fa