مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

883
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

730
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 136

چکیده

 با عمومیت یافتن شبکه سراسری جهانی (www), شرکت ها برای حضور در این شبکه تلاش می کنند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه حضور آن ها در تارنما (web) می تواند اثربخش باشد, یا چگونه می توانند اثربخشی تارنمای خود را افزایش دهند؟ شرکت های ارائه کننده خدمات بازاریابی نیز از این مقوله مستثنی نبوده اند. در این پژوهش با مطالعه عملکرد 136 نفر از مدیران شرکت های ارائه کننده خدمات بازاریابی استان تهران, با استفاده از مدل لیین و همکاران, افزایش اثربخشی تارنمای این شرکت ها با استفاده از نتایج بدست آمده به ترتیب زیر توصیه می شود: الف) آشنایی هر چه بیشتر کارکنان شرکت با کاربردهای جهانی تارنما در راستای ایجاد نگرش مفید بودن تارنما برای رسیدن به اهداف و استراتژی های بازاریابی. ب) تقویت تعامل بین واحد بازاریابی و سیستم های اطلاعات مدیریت.سایر یافته های این پژوهش, اولویت بندی متغیرهای مطرح شده در مدل لیین و همکاران است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سعیدنیا، حمیدرضا، نزاکتی، حسین، و اشعری، رامین. (1388). شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی. مدیریت کسب و کار، 1(1)، 117-136. SID. https://sid.ir/paper/237867/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدنیا حمیدرضا، نزاکتی حسین، اشعری رامین. شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(1):117-136. Available from: https://sid.ir/paper/237867/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا سعیدنیا، حسین نزاکتی، و رامین اشعری، “شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت های خدمات بازاریابی،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 1، pp. 117–136، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237867/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button