مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,968
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

853
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری

صفحات

 صفحه شروع 67 | صفحه پایان 78

چکیده

 مدیریت استراتژیک بازاریابی با تضمین ایجاد ارزش برتر در پیشنهادهای یک شرکت برای مشتریان هدف, به روشی که شرکت را در تامین اهداف استرات‍ژیک یاری رساند, به نتیجه می رسد.حداکثرسازی ارزش, برای مشتریان هدف, اصل اساسی است که به عنوان اساس همه فعالیت های بازاریابی به کار می رود. مدیریت ارزش در همه جنبه های طراحی یک استراتژی و تاکتیک های آن نفوذ می کند. موفقیت تجاری تنها زمانی می تواند تامین شود که ارزش پیشنهاد شده به مشتریان هدف, به حداکثر رسیده باشد. شکست در ایجاد ارزش برای مشتریان هدف, ناگزیر به یک مبادله بازاریابی غیرموثر و شکست در بازار منجر می شود.از این رو مدیریت ارزش مشتری یک عامل اساسی در تعیین استراتژی شرکت است. چرا که مشتریان منبع نهایی ارزش برای شرکت هستند, مدیریت ارزش مشتری برای موفقیت شرکت ضرورت دارد. بدین ترتیب هدف این تحقیق طراحی مدل و ابزاری موثر برای ارزیابی ارزش دریافت شده مشتری در حوزه خدمات بانکداری است. بدین منظور برای تعیین ابعاد ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری خدمات بانکی, به تهیه پرسشنامه ای بر اساس مقیاس گلوال مبادرت و با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی به تبیین ابعاد ارزش دریافت شده مشتری در خدمات بانکی پرداخته شده است. بر اساس یافته های تحقیق سه بعد: ارزش کارکردی, ارزش پولی و ارزش روان شناختی شناسایی شده است که تعیین کننده ارزش دریافت شده از مشتریان خدمات بانکی استان تهران است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فریدچهر، الهام. (1389). طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری. مدیریت کسب و کار، 2(8)، 67-78. SID. https://sid.ir/paper/237874/fa

    Vancouver: کپی

    فریدچهر الهام. طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1389؛2(8):67-78. Available from: https://sid.ir/paper/237874/fa

    IEEE: کپی

    الهام فریدچهر، “طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 8، pp. 67–78، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237874/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button