مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

628
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

665
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا (س) با استفاده از تکنیک ارزیابی متوازن

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 69

کلیدواژه

دانشگاه الزهرا (س)Q2

چکیده

 رشد سریع تعداد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال های اخیر سبب ایجاد رقابت شدید در بین این موسسات شده است. در این محیط رقابتی, دانشگاه هایی به برتری دست خواهند یافت که بتوانند محیطی پویا, سازنده و با کیفیت را به منظور توسعه ی فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود فراهم آوردند. از این رو, به کارگیری یک سیستم جامع به منظور ارزیابی و مدیریت عملکرد دانشگاه ها, امری اجتناب ناپذیر است. کارت ارزیابی متوازن یکی از موثرترین ابزارهایی است که می تواند در این زمینه به کار گرفته شود. هدف این پژوهش, ارزیابی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا(س) از چهار بعد کارت ارزیابی متوازن است. در این مطالعه که به صورت موردی انجام شده است, در مجموع نظرات 118 نفر از دانشجویان, کارکنان و اساتید دانشگاه با استفاده از ابزار پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفته است. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های آلفای کرونباخ, تی تست و فریدمن مورد سنجش قرار گرفتند. یافته های پژوهش نشان می دهند که 27 گزاره از 30 گزاره ی مورد بررسی, از اثربخشی مطلوبی برخوردار بوده اند و این نشان دهنده ی عملکرد موفق و متوازن دانشگاه الزهرا (س) در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده ی خود و رشد و توسعه ی پایدار در حوزه ی آموزش عالی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حجازی، رضوان، و قشقایی، فاطمه. (1395). بررسی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا (س) با استفاده از تکنیک ارزیابی متوازن. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 5(20 )، 61-69. SID. https://sid.ir/paper/237947/fa

    Vancouver: کپی

    حجازی رضوان، قشقایی فاطمه. بررسی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا (س) با استفاده از تکنیک ارزیابی متوازن. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت[Internet]. 1395؛5(20 ):61-69. Available from: https://sid.ir/paper/237947/fa

    IEEE: کپی

    رضوان حجازی، و فاطمه قشقایی، “بررسی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا (س) با استفاده از تکنیک ارزیابی متوازن،” دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، vol. 5، no. 20 ، pp. 61–69، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237947/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button