APA:
کپیبابانظری، ژاله، منصوری، پریسا، امینی، میترا، زارع، نجف، و رییسی، حمیده. (1396). مقایسه تاثیر آموزش احیای قلبی ریوی (CPR) به روش یادگیری مبتنی بر تیم تعدیل شده (MTBL) و روش سنتی بر دانش و مهارت دانشجویان رشته پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز, 1391. آموزش پرستاری، 6(3 (پیاپی 23))، 8-16. SID. https://sid.ir/paper/238326/fa
Vancouver:
کپیبابانظری ژاله، منصوری پریسا، امینی میترا، زارع نجف، رییسی حمیده. مقایسه تاثیر آموزش احیای قلبی ریوی (CPR) به روش یادگیری مبتنی بر تیم تعدیل شده (MTBL) و روش سنتی بر دانش و مهارت دانشجویان رشته پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز, 1391. آموزش پرستاری[Internet]. 1396؛6(3 (پیاپی 23)):8-16. Available from: https://sid.ir/paper/238326/fa
IEEE:
کپیژاله بابانظری، پریسا منصوری، میترا امینی، نجف زارع، و حمیده رییسی، “مقایسه تاثیر آموزش احیای قلبی ریوی (CPR) به روش یادگیری مبتنی بر تیم تعدیل شده (MTBL) و روش سنتی بر دانش و مهارت دانشجویان رشته پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز, 1391،” آموزش پرستاری، vol. 6، no. 3 (پیاپی 23)، pp. 8–16، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/238326/fa