APA:
کپیکلهر، منصوره، و مهران، گلنار. (1396). تاثیر استراتژی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری معنی دار خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان. آموزش پرستاری، 6(1 (پیاپی 21))، 33-40. SID. https://sid.ir/paper/238387/fa
Vancouver:
کپیکلهر منصوره، مهران گلنار. تاثیر استراتژی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری معنی دار خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان. آموزش پرستاری[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 21)):33-40. Available from: https://sid.ir/paper/238387/fa
IEEE:
کپیمنصوره کلهر، و گلنار مهران، “تاثیر استراتژی نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری معنی دار خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی در دانش آموزان،” آموزش پرستاری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 21)، pp. 33–40، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/238387/fa