APA:
کپیالهیاری بوزنجانی، احمد، عباسی، عباس، علیپور، فاطمه، و خسروانی نژاد، فریبا. (1395). تاثیر ادراک پرستاران از کیفیت خدمات دریافت شده از جانب مدیران بر رفتار مشتری مداری (مراقبت بیمار محوری) آنان. مدیریت پرستاری، 5(3-4)، 53-61. SID. https://sid.ir/paper/239233/fa
Vancouver:
کپیالهیاری بوزنجانی احمد، عباسی عباس، علیپور فاطمه، خسروانی نژاد فریبا. تاثیر ادراک پرستاران از کیفیت خدمات دریافت شده از جانب مدیران بر رفتار مشتری مداری (مراقبت بیمار محوری) آنان. مدیریت پرستاری[Internet]. 1395؛5(3-4):53-61. Available from: https://sid.ir/paper/239233/fa
IEEE:
کپیاحمد الهیاری بوزنجانی، عباس عباسی، فاطمه علیپور، و فریبا خسروانی نژاد، “تاثیر ادراک پرستاران از کیفیت خدمات دریافت شده از جانب مدیران بر رفتار مشتری مداری (مراقبت بیمار محوری) آنان،” مدیریت پرستاری، vol. 5، no. 3-4، pp. 53–61، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/239233/fa