APA:
کپینظری، شهناز، صفوی، شیلا، و کردی، حسن. (1396). تاثیر تواتر بازخوردهای کلامی بر یادگیری و اجرای حرکتی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی. طب توانبخشی، 6(1)، 83-92. SID. https://sid.ir/paper/239995/fa
Vancouver:
کپینظری شهناز، صفوی شیلا، کردی حسن. تاثیر تواتر بازخوردهای کلامی بر یادگیری و اجرای حرکتی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی. طب توانبخشی[Internet]. 1396؛6(1):83-92. Available from: https://sid.ir/paper/239995/fa
IEEE:
کپیشهناز نظری، شیلا صفوی، و حسن کردی، “تاثیر تواتر بازخوردهای کلامی بر یادگیری و اجرای حرکتی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی،” طب توانبخشی، vol. 6، no. 1، pp. 83–92، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/239995/fa