APA:
کپیمحمدی فر، یوسف، روستا، احمد، قره چه، منیژه، و حمیدی زاده، محمدرضا. (1396). ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری. اقتصاد و مدیریت شهری، 6(1 (پیاپی 21) )، 51-65. SID. https://sid.ir/paper/240245/fa
Vancouver:
کپیمحمدی فر یوسف، روستا احمد، قره چه منیژه، حمیدی زاده محمدرضا. ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری. اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 21) ):51-65. Available from: https://sid.ir/paper/240245/fa
IEEE:
کپییوسف محمدی فر، احمد روستا، منیژه قره چه، و محمدرضا حمیدی زاده، “ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 51–65، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240245/fa