مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

595
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

735
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 65

چکیده

 امروزه برندیابی شهری در ساختارهای فضایی, فرهنگی, اجتماعی و اقتصادی شهرها برای ایجاد توسعه پایدار, اهمیت زیادی دارد, اما این امر به دلایل مختلفی, کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. این مقاله, به بحث در خصوص شناسایی شرایط علی برندیابی شهری و تحلیل پیامدها و تاثیرات آن, در دو فاز کیفی و کمی پرداخته است. مدل مستخرج بر اساس روش تحقیق کیفی نظریه برخاسته از داده, با روش نمونه گیری نظری صورت گرفته و در فاز کمی نیز پیامدهای برندیابی شهری بر اساس روش همبستگی, بررسی شدند. نتایج این مطالعه نشان دادند که از یک سو, برندیابی شهری به عنوان متغیر پیش بین برای ایجاد تصویری مطلوب و همچنین بر سطح رضایت شهروندان ساکن به عنوان متغیرهای ملاک, تاثیرگذار است و از سوی دیگر, رضایت شهروندان ساکن بر سطح رضایت مخاطبان از جمله گردشگران, تاثیر مستقیم و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی فر، یوسف، روستا، احمد، قره چه، منیژه، و حمیدی زاده، محمدرضا. (1396). ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری. اقتصاد و مدیریت شهری، 6(1 (پیاپی 21) )، 51-65. SID. https://sid.ir/paper/240245/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی فر یوسف، روستا احمد، قره چه منیژه، حمیدی زاده محمدرضا. ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری. اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 21) ):51-65. Available from: https://sid.ir/paper/240245/fa

    IEEE: کپی

    یوسف محمدی فر، احمد روستا، منیژه قره چه، و محمدرضا حمیدی زاده، “ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 51–65، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240245/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button