مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,505
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 167

چکیده

 به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل می یابد, توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و موسسات در سطح جهان, اعم از تولیدی و خدماتی, به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از طریق ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریانشان کسب می نمایند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری محور همراه با افزایش دسترسی به اطلاعات و تراکنش های مشتریان موجب علاقه شدید به اندازه گیری و تخمین ارزش درازمدت مشتری (CLV) شده است. به علاوه همان طور که بازاریابی تلاش می کند تا بیشتر پاسخگو باشد, نیاز به ابزارهای اندازه گیری و مدل هایی جهت ارزیابی تلاش ها و سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه بازاریابی نیز احساس می شود. هدف این تحقیق ارائه مدل جدیدی برای ارتقای ارزش درازمدت مشتریان بر اساس مدل وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری در ایران است. مدل جدید این پژوهش با استفاده از داده های گردآوری شده از مشتریان حوزه بانکداری کشور گردآوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و نهایتا مدل اصلی تحقیق سنجش شده و تایید گردیده است. در پایان تحقیق توصیه های نظری و کاربردی ارائه خواهد گردید. اصل مقاله بصورت متن کامل انگلیسی, در بخش انگلیسی قابل رویت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صفری کهره، محمد، و صفری کهره، زهرا. (1391). تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 5(2)، 145-167. SID. https://sid.ir/paper/240871/fa

    Vancouver: کپی

    صفری کهره محمد، صفری کهره زهرا. تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1391؛5(2):145-167. Available from: https://sid.ir/paper/240871/fa

    IEEE: کپی

    محمد صفری کهره، و زهرا صفری کهره، “تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 5، no. 2، pp. 145–167، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240871/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button