APA:
کپیصفری کهره، محمد، و صفری کهره، زهرا. (1391). تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 5(2)، 145-167. SID. https://sid.ir/paper/240871/fa
Vancouver:
کپیصفری کهره محمد، صفری کهره زهرا. تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1391؛5(2):145-167. Available from: https://sid.ir/paper/240871/fa
IEEE:
کپیمحمد صفری کهره، و زهرا صفری کهره، “تجزیه و تحلیل تجربی جهت طراحی ارتقای ارزش درازمدت مشتری بر مبنای وفاداری مشتریان: شواهدی از بخش بانکداری ایران،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 5، no. 2، pp. 145–167، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240871/fa