APA:
کپیشیرازی، علی، زینوندلرستانی، حنظله، و کریمی مزیدی، احمدرضا. (1392). بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 6(2)، 153-178. SID. https://sid.ir/paper/240887/fa
Vancouver:
کپیشیرازی علی، زینوندلرستانی حنظله، کریمی مزیدی احمدرضا. بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1392؛6(2):153-178. Available from: https://sid.ir/paper/240887/fa
IEEE:
کپیعلی شیرازی، حنظله زینوندلرستانی، و احمدرضا کریمی مزیدی، “بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 6، no. 2، pp. 153–178، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240887/fa