مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,990
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 153 | صفحه پایان 178

چکیده

 چالش اصلی مدیران برند درک بهتر رابطه بین سازه های برند و وفاداری مشتری است. یافته های محققان نشان می دهد که هویت برند نقش کلیدی در مدیریت برند دارد. هدف این مقاله بررسی تاثیر هویت برند و تعیین هویت آن بر وفاداری از طریق ارزش ادراک شده, اعتماد و رضایت مشتری است. برای آزمون فرضیه ها, پرسشنامه ای بین مشتریان تلفن همراه در مشهد, شهری در شمال شرق ایران, توزیع شد. داده های جمع آوری شده تحت تحلیل همبستگی و مدل تحلیل مسیر قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد که هویت برند و تعیین هویت برند تاثیر غیر مستقیم بر وفاداری به برند از طریق ارزش, اعتماد و رضایت دارند. مقاله نتیجه گیری می کند که دیدگاه هویت اجتماعی, وقتی با دیگر دیدگاه های موجود ترکیب شود, می تواند در پیش بینی مکانیزم های وفاداری به برند مفید باشد. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد, لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید. لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیرازی، علی، زینوندلرستانی، حنظله، و کریمی مزیدی، احمدرضا. (1392). بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 6(2)، 153-178. SID. https://sid.ir/paper/240887/fa

    Vancouver: کپی

    شیرازی علی، زینوندلرستانی حنظله، کریمی مزیدی احمدرضا. بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1392؛6(2):153-178. Available from: https://sid.ir/paper/240887/fa

    IEEE: کپی

    علی شیرازی، حنظله زینوندلرستانی، و احمدرضا کریمی مزیدی، “بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 6، no. 2، pp. 153–178، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240887/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا