مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,061
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت؛ تمرکز بر زنجیره کارمند- مشتری- سود

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 120

چکیده

 زنجیره کارمند- مشتری- سود, یکی از خطوط راهنمای موفقیت سازمان ها در چرخه زندگی آن هاست. آن گونه که مشخص شده است, بین نگرش ها و رفتارهای کارکنان, رفتارهای کارکنان و برداشت های مشتریان, و برداشت های مشتریان و رشد درآمد شرکت ها رابطه ای قوی وجود دارد. عواملی نیز در خارج از این زنجیره وجود دارند که بر فرایندهای تعاملی عناصر آن اثر می گذارند. یکی از این عوامل, قابلیت فناوری اطلاعات است. در این پژوهش, با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری, اثر قابلیت فناوری اطلاعات بر زنجیره کارمند- مشتری- سود مدل سازی شد. نوآوری فرایند خدمات نیز متغیر میانجیگر بین قابلیت فناوری اطلاعات و زنجیره کارمند- مشتری- سود استفاده شده است. این مهم, بر پایه داده های کمی گردآمده از نمونه ای 212 تایی از کارکنان سازمان فنی و حرفه ای شهرستان مشهد انجام گرفته و نتایج پژوهش در راستای حمایت از مدل پیشنهادی قرار داشت. به طور خاص, رابطه قابلیت فناوری اطلاعات و نوآوری, فرایند خدمات با عناصر زنجیره کارمند- مشتری- سود, و اثر اهرمی آن ها برای تسهیل حرکت سازمان ها در امتداد این زنجیره به لحاظ آماری تایید شد. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد, لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید. لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی مزیدی، احمدرضا، امینی، علیرضا، و لطیفی، میثم. (1392). اثر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت؛ تمرکز بر زنجیره کارمند- مشتری- سود. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 7(1)، 95-120. SID. https://sid.ir/paper/240901/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی مزیدی احمدرضا، امینی علیرضا، لطیفی میثم. اثر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت؛ تمرکز بر زنجیره کارمند- مشتری- سود. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1392؛7(1):95-120. Available from: https://sid.ir/paper/240901/fa

    IEEE: کپی

    احمدرضا کریمی مزیدی، علیرضا امینی، و میثم لطیفی، “اثر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت؛ تمرکز بر زنجیره کارمند- مشتری- سود،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 7، no. 1، pp. 95–120، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240901/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button