APA:
کپیرضائیان، عالیه، و ادریسی، افسانه. (1397). تأثیر شبکه های اجتماعی و اعتماد اجتماعی بر مصرف فرهنگی نسل چهارم (دهه هشتادی ها) با تأکید بر تلگرام, اینستاگرام و توییتر. جامعه پژوهی فرهنگی، 9(2)، 29-54. SID. https://sid.ir/paper/241172/fa
Vancouver:
کپیرضائیان عالیه، ادریسی افسانه. تأثیر شبکه های اجتماعی و اعتماد اجتماعی بر مصرف فرهنگی نسل چهارم (دهه هشتادی ها) با تأکید بر تلگرام, اینستاگرام و توییتر. جامعه پژوهی فرهنگی[Internet]. 1397؛9(2):29-54. Available from: https://sid.ir/paper/241172/fa
IEEE:
کپیعالیه رضائیان، و افسانه ادریسی، “تأثیر شبکه های اجتماعی و اعتماد اجتماعی بر مصرف فرهنگی نسل چهارم (دهه هشتادی ها) با تأکید بر تلگرام, اینستاگرام و توییتر،” جامعه پژوهی فرهنگی، vol. 9، no. 2، pp. 29–54، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241172/fa