APA:
کپیحاجی تبارفیروزجایی، محسن، ملکی، حسن، و احمدی، غلامعلی. (1395). طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامهدرسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران. نظریه و عمل در برنامه درسی، 4(7 )، 5-30. SID. https://sid.ir/paper/241847/fa
Vancouver:
کپیحاجی تبارفیروزجایی محسن، ملکی حسن، احمدی غلامعلی. طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامهدرسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1395؛4(7 ):5-30. Available from: https://sid.ir/paper/241847/fa
IEEE:
کپیمحسن حاجی تبارفیروزجایی، حسن ملکی، و غلامعلی احمدی، “طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامهدرسی قصد شده, اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 4، no. 7 ، pp. 5–30، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241847/fa