APA:
کپیبازقندی، پروین، ضرغامی همراه، سعید، و محمدی چابکی، رضا. (1398). تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی. نظریه و عمل در برنامه درسی، 7(13 )، 299-328. SID. https://sid.ir/paper/241861/fa
Vancouver:
کپیبازقندی پروین، ضرغامی همراه سعید، محمدی چابکی رضا. تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1398؛7(13 ):299-328. Available from: https://sid.ir/paper/241861/fa
IEEE:
کپیپروین بازقندی، سعید ضرغامی همراه، و رضا محمدی چابکی، “تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 7، no. 13 ، pp. 299–328، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241861/fa