APA:
کپیفیروزی، زهرا، کرمی، مرتضی، سعیدی رضوانی، محمود، و کارشکی، حسین. (1394). مقایسه اثربخشی مدل های طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مساله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان. نظریه و عمل در برنامه درسی، 3(6 )، 53-70. SID. https://sid.ir/paper/241891/fa
Vancouver:
کپیفیروزی زهرا، کرمی مرتضی، سعیدی رضوانی محمود، کارشکی حسین. مقایسه اثربخشی مدل های طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مساله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1394؛3(6 ):53-70. Available from: https://sid.ir/paper/241891/fa
IEEE:
کپیزهرا فیروزی، مرتضی کرمی، محمود سعیدی رضوانی، و حسین کارشکی، “مقایسه اثربخشی مدل های طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مساله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 3، no. 6 ، pp. 53–70، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241891/fa