APA:
کپیکرمی، رزاق، شریفی، طیبه، نیک خواه، محمد، و غضنفری، احمد. (1398). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس بر کاهش نشخوار فکری و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با پیگیری 60 روزه. آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران، 7(1 )، 1-9. SID. https://sid.ir/paper/242501/fa
Vancouver:
کپیکرمی رزاق، شریفی طیبه، نیک خواه محمد، غضنفری احمد. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس بر کاهش نشخوار فکری و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با پیگیری 60 روزه. آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران[Internet]. 1398؛7(1 ):1-9. Available from: https://sid.ir/paper/242501/fa
IEEE:
کپیرزاق کرمی، طیبه شریفی، محمد نیک خواه، و احمد غضنفری، “اثربخشی آموزش تنظیم هیجان مبتنی بر مدل گراس بر کاهش نشخوار فکری و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دختر با پیگیری 60 روزه،” آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران، vol. 7، no. 1 ، pp. 1–9، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/242501/fa