APA:
کپیایزدپرست، لیلا، اسماعیلی، محمدرضا، و منوچهری، جاسم. (1398). نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 7(4 (پیاپی 28) )، 11-20. SID. https://sid.ir/paper/243413/fa
Vancouver:
کپیایزدپرست لیلا، اسماعیلی محمدرضا، منوچهری جاسم. نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(4 (پیاپی 28) ):11-20. Available from: https://sid.ir/paper/243413/fa
IEEE:
کپیلیلا ایزدپرست، محمدرضا اسماعیلی، و جاسم منوچهری، “نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 11–20، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243413/fa