APA:
کپیبهنام، محسن، و طوسی، طناز. (1392). تحلیل رابطه بین لذت, انگیختگی, نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران). پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 2(3 (پیاپی 7))، 47-60. SID. https://sid.ir/paper/243454/fa
Vancouver:
کپیبهنام محسن، طوسی طناز. تحلیل رابطه بین لذت, انگیختگی, نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران). پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1392؛2(3 (پیاپی 7)):47-60. Available from: https://sid.ir/paper/243454/fa
IEEE:
کپیمحسن بهنام، و طناز طوسی، “تحلیل رابطه بین لذت, انگیختگی, نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 2، no. 3 (پیاپی 7)، pp. 47–60، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243454/fa