APA:
کپیگلی روشن، صغری، عزیزنژادروشن، پروین، خفری، ثریا، و قلی زاده گردرودباری، محمد. (1396). تاثیر آموزش مبتنی بر نیازهای آموزشی بر یادگیری بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 9(2 )، 3-12. SID. https://sid.ir/paper/244515/fa
Vancouver:
کپیگلی روشن صغری، عزیزنژادروشن پروین، خفری ثریا، قلی زاده گردرودباری محمد. تاثیر آموزش مبتنی بر نیازهای آموزشی بر یادگیری بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1396؛9(2 ):3-12. Available from: https://sid.ir/paper/244515/fa
IEEE:
کپیصغری گلی روشن، پروین عزیزنژادروشن، ثریا خفری، و محمد قلی زاده گردرودباری، “تاثیر آموزش مبتنی بر نیازهای آموزشی بر یادگیری بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 9، no. 2 ، pp. 3–12، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244515/fa