APA:
کپیقنبری، عاطفه، منفرد، آرزو، حسین زاده، طوبی، مودب، فاطمه، و صدیقی، آسیه. (1396). تاثیر آموزش فرآیند پرستاری بر تفکر انتقادی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 9(2 )، 25-33. SID. https://sid.ir/paper/244519/fa
Vancouver:
کپیقنبری عاطفه، منفرد آرزو، حسین زاده طوبی، مودب فاطمه، صدیقی آسیه. تاثیر آموزش فرآیند پرستاری بر تفکر انتقادی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1396؛9(2 ):25-33. Available from: https://sid.ir/paper/244519/fa
IEEE:
کپیعاطفه قنبری، آرزو منفرد، طوبی حسین زاده، فاطمه مودب، و آسیه صدیقی، “تاثیر آموزش فرآیند پرستاری بر تفکر انتقادی دانشجویان،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 9، no. 2 ، pp. 25–33، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244519/fa