APA:
کپیقنبری، عاطفه، و منفرد، آرزو. (1393). بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book بر میزان یادگیری شناختی, عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 6(2)، 28-35. SID. https://sid.ir/paper/244546/fa
Vancouver:
کپیقنبری عاطفه، منفرد آرزو. بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book بر میزان یادگیری شناختی, عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1393؛6(2):28-35. Available from: https://sid.ir/paper/244546/fa
IEEE:
کپیعاطفه قنبری، و آرزو منفرد، “بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book بر میزان یادگیری شناختی, عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 6، no. 2، pp. 28–35، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244546/fa