APA:
کپیرضایی، فاطمه، غضنفری، فیروزه، و رضائیان، مهدی. (1396). اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت بر استرس و خودکارآمدی والدگری مادران و مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی. مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، 5(1 )، 7-16. SID. https://sid.ir/paper/244619/fa
Vancouver:
کپیرضایی فاطمه، غضنفری فیروزه، رضائیان مهدی. اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت بر استرس و خودکارآمدی والدگری مادران و مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی. مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه[Internet]. 1396؛5(1 ):7-16. Available from: https://sid.ir/paper/244619/fa
IEEE:
کپیفاطمه رضایی، فیروزه غضنفری، و مهدی رضائیان، “اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت بر استرس و خودکارآمدی والدگری مادران و مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی،” مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، vol. 5، no. 1 ، pp. 7–16، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244619/fa