APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، کنجکاومنفرد، امیررضا، و زحمت کش سردوراهی، علی. (1391). واکاوی موانع و محدودیت های استقرار بازاریابی رابطه مند در صنعت گردشگری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره فازی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 1(2)، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/245964/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، کنجکاومنفرد امیررضا، زحمت کش سردوراهی علی. واکاوی موانع و محدودیت های استقرار بازاریابی رابطه مند در صنعت گردشگری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره فازی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1391؛1(2):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/245964/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، امیررضا کنجکاومنفرد، و علی زحمت کش سردوراهی، “واکاوی موانع و محدودیت های استقرار بازاریابی رابطه مند در صنعت گردشگری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره فازی،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 1، no. 2، pp. 113–130، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/245964/fa