APA:
کپیرسولی، محمدرضا، و طالب لو، راضیه. (1392). بررسی تاثیر تبلیغات تله شاپینگ در دو شبکه بازار و جم تی وی بر اقدام به خرید بانوان شهر تهران. مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی، 2(2)، 145-173. SID. https://sid.ir/paper/246563/fa
Vancouver:
کپیرسولی محمدرضا، طالب لو راضیه. بررسی تاثیر تبلیغات تله شاپینگ در دو شبکه بازار و جم تی وی بر اقدام به خرید بانوان شهر تهران. مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی[Internet]. 1392؛2(2):145-173. Available from: https://sid.ir/paper/246563/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا رسولی، و راضیه طالب لو، “بررسی تاثیر تبلیغات تله شاپینگ در دو شبکه بازار و جم تی وی بر اقدام به خرید بانوان شهر تهران،” مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی، vol. 2، no. 2، pp. 145–173، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/246563/fa