مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,611
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

977
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

وجهه استنباط شده از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 69 | صفحه پایان 80

کلیدواژه

چکیده

 صنعت گردشگری در طی دهه اخیر با نرخ رشدی شتابان گسترش یافته و منبع در آمدی قابل ملاحظه ای برای بسیاری از کشور های در حال توسعه بوده است . اما کشور ما با وجود قابلیت های بالای خود, سهم ناچیزی از این کسب و کار جهانی به خود اختصاص داده است . از این رو لازم است در مورد عوامل موثر برای موفقیت یک مقصد در این صنعت مطالعه گردد. وجهه استنباط شده از مقصد گردشگری عاملی است که بسیاری از گردشگران در هنگام انتخاب یک مقصد مورد توجه قرار می دهند این وجهه استنباط شده مجموعه باورها و عقاید و نظراتی است که یک فرد نسبت به آن مقصد دارد . و ممکن است مبتنی بر دانش عینی (برداشت ها), پیش داوری ها‏‏, تصورات, یا افکار احساسی یک فرد نسبت به آن مقصد باشد. در این مقاله مبانی نظری چگونگی شکل گیری و مدیریت وجهه یک مقصد گردشگری توضیح داده شده است. همچنین با مطالعه میدانی بر روی بخشی از بازار مشخص شد که تجربه قبلی سفر به منطقه موجب تعدیل نگرش های اولیه نسبت به ایران می گردد و همچنین استنباط گردشگران از میزان ریسک سفر به ایران و وجهه استنباط شده از آن برعلاقه گردشگران برای سفر به این کشور تاثیر می گذارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رنجبریان، بهرام. (1385). وجهه استنباط شده از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری. مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، 21(2 (ویژه نامه اقتصاد))، 69-80. SID. https://sid.ir/paper/24921/fa

    Vancouver: کپی

    رنجبریان بهرام. وجهه استنباط شده از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری. مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان[Internet]. 1385؛21(2 (ویژه نامه اقتصاد)):69-80. Available from: https://sid.ir/paper/24921/fa

    IEEE: کپی

    بهرام رنجبریان، “وجهه استنباط شده از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری،” مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، vol. 21، no. 2 (ویژه نامه اقتصاد)، pp. 69–80، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/24921/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button