APA:
کپیکیانی، عارفه. (1396). بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(2 )، 51-68. SID. https://sid.ir/paper/250092/fa
Vancouver:
کپیکیانی عارفه. بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛8(2 ):51-68. Available from: https://sid.ir/paper/250092/fa
IEEE:
کپیعارفه کیانی، “بررسی رابطه کمال گرایی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی خودنظم بخشی و خودکارآمدی تحصیلی،” پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 2 ، pp. 51–68، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250092/fa